Άσε με να μείνω σε μία γωνιά της ευτυχίας σου.

       Ο τίτλος είναι μία φράση, του Γιάννη Ρίτσου, και θέλω να την αφιερώσω στον κόσμο που έχω γύρω μου, και μου φτιάχνει την μέρα.

Η λέξη φιλία, τελικά είναι πολύ παρεξηγημένη δυστυχώς. Άμα γνωρίζω εγώ κάποιον για πολλά χρόνια δεν σημαίνει πως είναι φίλος μου, τότε είναι απλά γνωστός μου. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να προσπαθείς συνεχώς για μία "σχέση" σου, και όχι για τον φίλο σου.. που συνήθως κάθεται περισσότερο από το αμόρε σου.. Φίλος είναι, το τηλέφωνο που θα κάνεις άφοβα στις 3-4 το πρωί και ακόμα και αν είναι καθημερινή, θα κάτσει να σε ακούσει. Είναι αυτός που θα σε πάει σινεμά όταν οι άλλοι, έχουν βγει ή διαβάζουν. Είναι αυτός που θα αράξεις το Σάββατο βράδυ στο σπίτι σου και δείτε ταινία, αυτός που θα έρθει να σε δει για 2' κάτω από το φροντιστήριο και θα πει μάο, ή ακόμα καλύτερα σου κάνουν το ζόμπι περιστέρι.
 Στο facebook, έχω 329 φίλους. Όμως κανονικοί μου φίλοι είναι περίπου 10. Είναι άτομα που θα κάτσω και θα συζητήσω, θα με ακούσουν.. και θα με αφήσουν να πω όλο το παραλήρημα-σκεπτικό μου, και θα ακούσουν ότι και να έχω να πω πολλές φορές μέχρι, θα μου πουν πως κάνω λάθος που μιλάω ξανά σε κάποιον που με πλήγωσε, θα μου φωνάξουν που περνάω με κόκκινο τα φανάρια, θα λιώσιμο στα γέλια στο σινεμά και υπόλοιποι θα μας κοιτάνε.. αυτοί είναι οι φίλοι μου.. είναι περίεργοι, γλυκούλιδες, αλλά τους αγαπώ.
Και γι'αυτό τον λόγο θέλω να τους αφιερώσω ένα τραγούδι..  Και το τραγούδι της ημέρας είναι το "Stand by me" από τον Ben E. King. Για να κάτσουν μαζί μου, για να τους απειλώ πως θα τους φάω την τελευταία μπουκιά από το σουβλάκι, και πως θα τους δαγκώσω..  Αν έχετε και εσείς κάποιον από αυτούς, τότε πάρτε τους ένα τηλέφωνο, στείλτε λίγη αγάπη.. πάντα χρειάζεται.
 Όσο για τον τραγουδιστή, είναι ο Ben E. King, ο οποίος γεννήθηκε στις 28 Σεπτεμβρίου του 1938, στην Αμερική. Η μουσική που τραγουδάει είναι soul, και είναι πιο γνωστός για την εκδοχή του Stand by me, που τραγουδάει. Ενώ το 1986, το τραγούδι αυτό χρησιμοποιήθηκε ως τραγούδι για "σήμα κατατεθέν" για την ομότιτλη ταινία "Stand by me", που έιχε κυκλοφορήσει στην Ελλάδα ως "στάσου πλάι μου" ( αξίζει να την δείτε ). Ο Ben E. King, επίσης ήταν ένας από τους βασικούς τραγουδιστές του συγκροτήματος  "Τhe Drifters", που τραγούδια τους κινούνταν R&B ρυθμούς. Το κανονικό του όνομα είναι Benjamin Earl Nelson.
 Ξεκίνησε την μουσική του καριέρα σε ένα συγκορότημα, το οποίο ονομαζότανε " The five Crowns", μετά από χρόνια μπήκε στους " Τhe Drifters". Γενικώς είχε λατρεία με την μουσική από μικρή ηλικία και προσπαθούσε να την αξιοποιήσει αντίστοιχα.. και οι προσπάθιες του δεν πήγαν χαμένες. Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να δείτε την ιστοσελίδα στου στο internet.. http://www.beneking.info/

ΥΓ. Πολύ πλάκα, και καλοπροσεγμένη είναι η εκδοχή του timon και Pumba. Να την δείτε.


Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Ουρακοσχόλιο