Εγώ κοιτώ τα μάτια σου και ταξιδεύω

Κάθε άνθρωπος έχει κάτι ξεχωριστό. Έχει κάτι δικό του που τον κάνει να διαφέρει, που είναι μοναδικό, που είναι χαρακτηριστικό δικό του και μόνο. Υπάρχουν άνθρωποι που ξεχωρίζουμε για την χροιά της φωνής, το ιδιαίτερο άρωμα των μαλλιών τους, το περίεργο γέλιο τους και για άλλα τόσα που δεν θα τελειώσω ποτέ αν τα αναφέρω όλα. Αυτό που εγώ λατρεύω να παρατηρώ όμως είναι τα μάτια. Δεν έχει σημασία το χρώμα, το σχήμα ή το μέγεθος. Είναι το βλέμμα που τα κάνει ξεχωριστά. Ο τρόπος που ο καθένας μας κοιτάει. Είναι που βγάζουν όλα τα συναισθήματα στην φόρα όσο και να θέλουμε να τα κρύψουμε. Πόσες φορές με έπιασα να κοιτάω τα μάτια σου και να χάνομαι; Πόσες φορές σταμάτησες να μου μιλάς ή μου θύμωσες γιατί δεν πρόσεχα τι έλεγες; Ξέρεις δεν ήταν επειδή δεν με ενδιέφερε και στο είπα ξανά ότι τα μάτια σου έφταιγαν..Είναι τόσο όμορφα. Τα κοιτάω και μέσα τους βλέπω την ψυχή σου. Είναι και τόσο εκφραστικά ρε γαμώτο. Κάθε σου αντίδραση και σκέψη φαίνεται πρώτα σε αυτά. Είσαι ευτυχισμένος και λάμπουν, ενώ λυπάσαι και δεν γεμίζουν μόνο δάκρυα, αλλά έχουν έναν τρόπο να μου σπαράζουν την ψυχή. Είναι και εκείνες οι ώρες που θυμώνεις αδελφάκι μου και  σκοτεινιάζουν. Τότε νομίζω πως θα πέσει η γη να μας πλακώσει. Πόσο σε φοβάμαι όταν θυμώνεις και με κοιτάς έτσι. Λατρεύω όμως πάντα να σε παρατηρώ. Εσύ να λες τις ιστορίες σου και εγώ να χάνομαι. Γιατί  που λες, εγώ ταξιδεύω με τα μάτια σου. Τα κοιτάω και ζω σε επανάληψη όλες τις στιγμές μας. Βλέπω μέσα τους όσα ζήσαμε και όσα ακόμη δεν έχουμε ζήσει. Κάθε φορά που τα κοιτάω είναι τόσο διαφορετικά και ταυτόχρονα τόσα ίδια. Λες και καταφέρνεις να τα προσαρμόσεις πάντα ανάλογα με την κατάσταση. Ακόμη και χρώμα αλλάζουν, όσο και να με κοροϊδεύεις όταν στο λέω. Μπορώ για μέρες να σε παρατηρώ, να ψάχνω σαν τρελή να βρω κάτι πιο ξεχωριστό πάνω σου. Κάτι που θα με κάνει να σταματήσω να σου λέω κάθε φορά ότι τα μάτια σου είναι η πιο όμορφη θέα που έχω αντικρίσει, κι όμως δεν μπορώ. Λοιπόν θα το λέω και θα το ξαναλέω. Εγώ μωρό μου με τα μάτια σου ταξιδεύω. Και δεν κάνω ταξίδια συνηθισμένα. Πάω σε μέρη που μόνο εσύ έχεις δει και ζω όσα μόνο εσύ έκανες. Μέσα από τα μάτια σου παίρνω θάρρος για να συνεχίσω. Με κοιτάς και ξεχνάω κάθε φόβο, σε κοιτάω και κάνω όνειρα. Μπορεί κάποια στιγμή να πάψω να σε σκέφτομαι, να σταματήσω να αναπνέω για σένα, να σε ξεχάσω. Ποτέ όμως δεν θα ξεχάσω τα μάτια σου.


Ταξίδεψε με για σήμερα ο τίτλος του τραγουδιού μοναδικά ερμηνευμένο από τον Νότη Σφακιανάκη. Ο Νότης Σφακιανάκης γεννήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης και έζησε εκεί μέχρι που στην ηλικία των 7 μετακόμισε στην Κω. Από μικρός κατάφερε να βγάζει τα δικά του λεφτά κάνοντας διάφορες δουλειές εκ των οποίων η μία ήταν DJ σε νυχτερινά μαγαζιά.  Το 1985 ξεκινάει την καριέρα του ως τραγουδιστής αρχικά στην Κω  και το 1988 πηγαίνει στην Αθήνα οπού μετά από κάποιες ατυχίες βρίσκει τον δρόμο του και τον ανακαλύπτουν άνθρωποι της δισκογραφίας. Τον Ιούνιο του 1991 κυκλοφορεί ο πρώτος του δίσκος ο οποίος έγινε και χρυσός , και από τότε κάθε δίσκος που κυκλοφορεί ξεπερνάει κατά πολύ τις πωλήσεις των προηγούμενων. Το 1999 θα αναδειχτεί ως ο πιο επιτυχημένος τραγουδιστής της δεκαετίας με ρεκόρ πωλήσεων την ίδια περίοδο με 1,5 εκατομμύρια δίσκους. Επίσης μέχρι σήμερα στη συλλογή των 14ων δίσκων , μπορείτε να βρείτε μόνο χρυσούς και πλατινένιους με φοβερό παράδειγμα της επιτυχίας του στο χώρο , ο δίσκος " οι νότες είναι 7 ψυχές " ο οποίος έγινε χρυσός και έξι φορές πλατινένιος ενώ ο τελευταίος του δίσκος το 2014 έγινε 7 φορές πλατινένιος! Κατέχει επίσης 9 Cd single , 3 live δίσκους και δυο dvd. Αυτά λοιπόν για τον 56χρονο λαϊκό τραγουδιστή , ραντεβού την επόμενη Παρασκευή.




Σχόλια