Ξεκίνησαν να τραγουδάνε και τα μπαλκόνια.

   Δειλά, δειλά βγάζεις το πάπλωμα από το κρεβάτι και αφήνεις το παράθυρο ανοιχτό για να κοιμηθείς. Έτσι θα ξεκινήσεις να τρως πρωινό στο μπαλκόνι αγκαλιά με το laptop και τα αγαπημένα σου τραγούδια, αν δε το κάνεις εσύ μπορώ να σου πω με σιγουριά πως το κάνω εγώ. Δοκίμασε το απόγευμα να καθίσεις με ανοιχτό το παράθυρο να παρατηρήσεις τι γίνεται γύρω σου. Η γειτονιά μου δεν ακούει στο μπαλκόνι μουσική, αλλά μαντέψτε τι κάνω εγώ. Το σπίτι μου λοιπόν τραγουδάει ειδικά τα απογεύματα που ψάχνω να βρω ένα τρόπο να στρωθώ στο διάβασμα για την επικύμενη εξεταστική που έρχεται.
 Μη τρομάζεις ρε μαμά δε θα με διώξουν από τη πολυκατοικία, δεν έχω βάλει ( ακόμα ) τα ηχεία μου στο μπαλκόνι. Ρομαντική ατμόσφαιρα που κάτι που θα σε ταξιδεύει και θα σε ηρεμεί νομίζω πως είναι το μόνο που θα ταιριάζει.  Και σήμερα σας έχω την αγαπημένη μου πλέον Μαρίζα Ρίζα, και το πλέον και η επιρροή έρχεται από τον αγαπημένο μου Ουρακοκατακτητή! Που μη νομίζεται πως το όνομα του είναι χιουμοριστικό, έχει κατακτήσει έναν ουρακοτάγκο στα σίγουρα. 😘
 Το τραγούδι μιλάει για ένα κακό μαύρο σύννεφο που ήρθε, αλλά η μπόρα δεν έμεινε για πολύ γιατί ξέρεις πως είναι αυτά τα πράγματα. Όταν θέλεις κάτι πολύ και το κυνηγάς σαν παρανοικός, μετά υπάρχουν δύο τεινά που είτε γίνονται ταυτόχρονα, είτε σταδιακά, είτε απλά ένα από τα δύο. Είτε θα σε κλείσουν για ψυχάκι που κυνηγάς κάποιον στα μετρό, στις βιβλιοθήκες, ακόμα και στα σούπερ μάρκετ αγκαλιά με τριαντάφυλλα και αυτή σου λέει όχι, αλλά επειδή εγώ πιστεύω στον επιμένοντα έχει ιδιαίτερη εκτίμηση στα μάτια μου θα πέσει το κομενάκι που θες. Και τότε, βόλτες με φούτερ, πάμε να πάρουμε παγωτό να πάμε βόλτα να εξερευνήσουμε.
 Άργησα για κάποιο καιρό γιατί ο υπολογιστής μου ήταν στο γιατρό, ελπίζω να κατανοείται!
 Και μη ξεχνάτε,

Σχόλια