Καλοκαίρι όπως τ'άλλα.

    Ανελέητη κουφόβραση έξω και εμείς μέσα κλειδαμπαρωμένοι για να μην περάσει άλλη μπόχα από από τα σκουπίδια που έχουν κατακλύσει τις γειτονιές. Να ανάψουμε μια λαμπάδα για τους ανεμιστήρες και τα air contition που μας κρατάνε όπως και τα παγάκια που γεμίζω στη ψύξη συνεχώς. Πάντα προσπαθώ να περάσω όσο δυνατόν γίνεται καλό Καλοκαίρι και ευτυχώς περνάω. Δεν μου λείπει κάτι και ούτε έχω στο νου μου Μύκονο και τρέλες και να ανοίγω μπουκάλια σε μαγαζιά. Είμαι σε άλλο mood και άλλης πάστας γενικότερα. Αυτό το Καλοκαίρι λοιπόν αφού πήγα πολύ καλά στην εξεταστική, έχει ξεκινήσει τέλεια και έχω αλλάξει ήδη 4 πόλεις. Όταν λέμε κάνουμε ταξίδια δεν είναι μόνο στα λόγια. Έτσι λοιπόν αυθόρμητα έκλεισα μια κρουαζιέρα μονοήμερη κάτι που πρώτη φορά θα κάνω εντελώς yolo. Είδα ωραίο μέρος και φθηνά τι άλλο θες; η παρέα εννοείτε.Όπως λέει και ο στίχος από το σημερινό τραγούδι " οι επιθυμίες μου είναι ελάχιστες οπότε τα έχω όλα " και φυσικά ισχύει γιατί δεν χρειάζονται πολλά σε ένα Καλοκαίρι μιας που είναι τόσο απρόβλεπτο. Με θετική ενέργεια και παρέα όλα θα είναι όμορφα όπου και αν πάτε ό,τι κι αν κάνετε. Μέσα στις διακοπές να διώξουμε όλη την αρνητικούρα της χρονιάς και της μιζέριας που βλέπουμε γύρω.
    Η σημερινή μουσική επιλογή μου είναι ο Γιώργος Σαμπάνης σε ένα τραγούδι πιο παλιό που έπαιζε συνέχεια στα ραδιόφωνα και στα beach bar. Το όνομα αυτού είναι " Το Καλοκαίρι αυτό " και είναι σε συνεργασία με τον Αδάμαντα κατά κόσμον Γιάννης Σέργιου από το συγκρότημα professional sinnerz που ιδρύθηκε το 2002 και είναι ενεργό μέχρι σήμερα με χιπχοπ ύφος. Τους στίχους έγραψε ο Αδάμαντας και ο Θάνος Παπανικολάου,ενώ τη μουσική ο ίδιος ο Σαμπάνης. Ο συνδυασμός ποπ με χιπχοπ στοιχεία, επιφέρει συνήθως επιτυχίες και έχει γίνει επανειλημμένα. Ο Γιώργος Σαμπάνης από την άλλη πλευρά είναι ένας από αυτούς τους καλλιτέχνες που ακούει μεγάλη μερίδα της νεολαίας και γεμίζει τα μαγαζιά συνέχεια και ειδικά τα κορίτσια που βλέπω στο instagram τραγουδάνε δυνατά τα κομμάτια του και τον θαυμάζουν και σαν άντρα. Είναι πλέον 34 χρονών και είναι γεννημένος στις 15 Μαΐου στην Αθήνα. Αξιοσημείωτο είναι πως ο Σαμπάνης είναι αθλητής και έχει 14 χρυσά μετάλλια στην συλλογή του ως πρωταθλητής στίβου. Η πρώτη του δισκογραφική δουλειά κυκλοφόρησε το 2007 και έπειτα συνεχώς υπήρχαν δίσκοι που κυκλοφόρησαν με τελευταίο το " λόγια που καίνε " που βγήκε πέρυσι.
   Ας καληνυχτίσω λοιπόν όλους τους λάτρεις του Καλοκαιριού  (γιατί υπάρχουν και κάτι περίεργοι που δεν συμπαθούν το Καλοκαίρι...τζιζας) και να ευχηθώ καλή αρχή και εδώ θα είμαστε να τα λέμε.



Σχόλια