Όσο είμαι εδώ θα προσπαθώ

Υπάρχουν μέρες που οι σκέψεις μου πλημμυρίζουν το μυαλό μου. Στιγμές που μου πέφτουν πολλά και θέλω να αναλύσω κάθε εκδοχή που στριφογυρίζει στο κεφάλι μου. Όλοι έχουμε μαύρες μέρες, καταστάσεις που μας απασχολούν ή ίσως μας τρομάζουν. Μας κάνουν να νιώθουμε πως δεν υπάρχει τρόπος να ξεφύγουμε από αυτό. Έτσι είναι η ζωή, έχει τις λύπες της, τα στραβά και τα άσχημα της, για να μας μάθει να εκτιμάμε τα καλά.
Κάποιες φορές όμως ίσως το παρακάνει. Φτάνουμε σε σημείο να νιώσουμε πως δεν υπάρχει διέξοδος. Οι σκέψεις μας σταματάνε να είναι καθαρές και νιώθουμε πως βρισκόμαστε σε μόνιμη πτώση. Τι γίνετε τότε; Ο καθένας μας ξεχωριστά έχει να αντιμετωπίσει τις δικές του πληγές και τους δικούς του δαίμονες, τις στιγμές που όλα γύρω του μοιάζουν να καταρρέουν.
Δε θα αρνηθώ πως έπεσα πάνω από μια φορά στη ζωή μου. Απογοητεύτηκα και πληγώθηκα από διαφορετικούς ανθρώπους ξανά και ξανά. Αλλά ποτέ δε το έβαλα κάτω. Πάντα έπαιρνα μια βαθιά ανάσα, σηκωνόμουν στα πόδια μου και προσπαθούσα ξανά.
Γιατί αυτό είναι το νόημα της ζωής, πως θα κλέψεις της επόμενη στιγμή σου, την επόμενη ανάμνηση, πως θα δώσεις χρώμα σε κάθε σου ανάσα. Γιαυτό και πάντα θα προσπαθώ για κάτι καλύτερο. Θα σηκώνομαι στα πόδια μου, θα συνεχίζω.. και όσο ακόμα έχω αντοχές και θα ονειρεύομαι ένα καλύτερο μέλλον. 
Το σημερινό τραγούδι είναι το Still Breathing από το άλμπουμ Revolution Radio των Green Day. Μιας αρκετά γνωστής Αμερικάνικης, Punk Rock μπάντας η οποία ιδρύθηκε το 1987 και συνεχίζει τη καριέρα της ως σήμερα.





Σχόλια