" If you keep me next to you "

   Πρώτη φορά κάθομαι σε υπολογιστή μετά από καιρό και αυτό για λίγα λεπτά. Αυτό το Καλοκαίρι ήταν μακρά από τις συσκευές και ένιωθα υπέροχα που είχα κοντά μου τους δικούς μου ανθρώπους. Εκτιμάω το γεγονός πως τους έχω και ας μην είμαστε πάντα αγαπημένοι και ας μην έχουμε την τέλεια σχέση όπως φαντάζομαι.
   Φέτος χωρίς να προγραμματίσω απολύτως τίποτα, έκανα χιλιάδες πράγματα και έχω φτιάξει το πιο γεμάτο Καλοκαίρι στη ζωή μου. Ακριβώς έτσι θα φανταζόμουν την καλύτερη εποχή του χρόνου για μένα που είναι το Καλοκαίρι. Το λέω και το ξαναλέω πως αυτές οι διακοπές δεν μου χαλάσανε και δεν μπόρεσε κανένας να τις γκαντεμιάσει. Όταν θα αφηγούμαι με πλατύ χαμόγελο τις ιστορίες από αυτή την περίοδο, θα μου θυμίζει πόσο όμορφη είναι η Ελλάδα και πόσο ωραία μπορείς να περάσεις με περιορισμένο οικονομικό badget ή τέλος πάντων ζυγιασμένο. Γύρισα ολόκληρη την Ελλάδα και αυτές οι στιγμές δεν ξαναγυρνάνε πίσω με τίποτα. Όπως άλλωστε και τα χρόνια που κυλάνε όπως το νερό στις πηγές. 3 Αυγούστου είναι τα γενέθλια μου και σήμερα που γιορτάζω δεν περιμένω πολλά αρκεί να είμαι καλά και να είναι οι άνθρωποι μου δίπλα.  Ενώ ο υδράργυρος βαράει κάτι θερμοκρασίες περίεργες , εγώ προσπαθώ να χαλαρώσω μα δεν κάθομαι καθόλου. Λες και κάποιος μου είπε να ρουφήξω τη ζωή με το καλαμάκι φέτος. Βλέπω τους υπόλοιπους που τραβιούνται πίσω και δεν το αντιλαμβάνονται και δυστυχώς δεν μπορώ να τους πάρω μαζί μου. Μένω θεατής σε κάτι που προσπάθησα να αλλάξω αλλά δεν πάει στα κομμάτια, ίσως κάποια στιγμή σκάσει μια φούσκα και πέσουν στα απαλά.
   Σημερινή καλεσμένη είναι η πασίγνωστη τραγουδίστρια Taylor Alison Swift. Η Αμερικανίδα τραγουδοποιός και τραγουδίστρια, κιθαρίστρια και ηθοποιός, είναι γεννημένη Pennsylvania στις 13 Δεκεμβρίου του 1989 και σήμερα το τραγούδι δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από το " 22 " που εξηγεί πως νιώθει πάλι σε αυτή την ηλικία. Στην ηλικία των 11 κέρδισε βραβείο στην περιοχή της σε διαγωνισμό τραγουδιού ενώ σαν επώνυμη, ήταν υποψήφια για 170 βραβεύσεις και έχει κερδίσει 150 από αυτές! Ανάμεσα σε 29 Grammy έχει κερδίσει τα 10. Μια καλή λύση για να ξεκινήσετε να την ακούσετε πέρα από το τραγούδι είναι ο δίσκος fearless όπου κέρδισε το βραβείο και έγινε η νεαρότερη τραγουδίστρια που κατακτά Gammy.  Στη δισκογραφία της μέχρι σήμερα μετράει 5 album με πρώτο το 2006 ενώ τελευταίος ήταν ο δίσκος με τίτλο "1989" πριν από τρία χρόνια.

 Αυτά λοιπόν από εμένα για απόψε. Εύχομαι σε όλους καλό μήνα και καλό υπόλοιπο διακοπών όπου και αν πάτε




Σχόλια