Εμείς που δε χαρήκαμε καλοκαίρι

Κάθομαι στο μπαλκόνι με μια μπύρα στο χέρι. Θα’θελα πολύ να κοιτάζω το φεγγάρι τώρα, αλλά τα κτήρια μπροστά μου χαλάνε τη θέα.

Κάπως έτσι η δουλειά μου διέλυσε το καλοκαίρι. Δεν μαύρισα, δεν έκανα μπάνια, δεν απόλαυσα το αυγουστιάτικο φεγγάρι, δεν ερωτεύτηκα, δεν πήγα διακοπές, δεν άραξα σε παραλίες μέχρι το ξημέρωμα με μπύρες αγκαλιά και αλλά πολλά δεν, μη σας κουράζω άλλο με αυτά.

Περίμενα να αλλάξει ο μήνας πώς και πώς. Παρόλα αυτά συνεχίζω και το Σεπτέμβρη. Τέλειο;! Τέλος πάντων, δεν γινόταν άλλο να μη γράψω εδώ. Δεν είχα όρεξη να γράψω ούτε παράγραφο μέχρι τώρα και δεν ήθελα να ανεβάσω κάτι μόνο και μόνο για να μη μείνει κενή η στήλη. Άλλωστε κενή θα ήταν έτσι κι αλλιώς. Δίχως νόημα κι ουσία.

Εσείς εκεί έξω που λιώνετε τα καλοκαίρια στη δουλειά θα με νιώθετε. Σε κάποια φάση ένιωσα τόσο εγκλωβισμένη σα να βούλιαζα στο βούρκο της στασιμότητας. Θέλω επιτέλους να πάρω τη φωτογραφική στο χέρι και να ρίξω μαύρη πέτρα πίσω μου. Όχι άλλοι τουρίστες! Θέλω να γίνω εγώ η τουρίστρια πια. Να σουλατσάρω από δω κι από κει χωρίς να έχω καμία αίσθηση χρόνου, χωρίς να μετράω αντίστροφα τα λεπτά για το σχόλασμα.

Έχω τόση ενέργεια συσσωρευμένη μέσα μου. Δε θέλω να γκρινιάξω άλλο· απλά δεν αντέχεται η κατάσταση. Επιζητώ μια τελεία για ένα κλείσιμο και ένα κεφαλαίο γράμμα για μια καινούρια αρχή.
Καλό μήνα σε όλους εύχομαι και ελπίζω το φθινόπωρο να μας φερθεί καλύτερα από το αισχρό αυτό καλοκαίρι. Εσείς που το χαρήκατε να έχετε ένα ακόμα καλύτερο υπόλοιπο του έτους με υπέροχες στιγμές χειμώνα καλοκαίρι.

Το σημερινό κομμάτι είναι αφιερωμένο σε όσους δεν έκαναν το καλοκαίρι που θα ήθελαν. Δεν πειράζει παιδιά θα γυρίσει ο τροχός και για μας. Ας ελπίσουμε τουλάχιστον...

"Summertime sadness" σας έχω όχι όμως από Lana Del Rey, αλλά από Miley Cyrus. (Μην είστε προκατειλημμένοι!) Ακούστε το και δε θα το μετανιώσετε θα δείτε. Το BBC1 έχει φοβερά covers και αξίζει να τα τσεκάρετε.

Καλή ακρόαση και πολλές ευχές για ένα όμορφο φθινόπωρο πια!




Σχόλια